Tilaus ja -sopimusehdot

1. Yleiset ehdot

Ravintoremontti.fi on Huipputerveys (2294846-8) markkinapaikka. Näitä sopimusehtoja sovelletaan ravintoremontti ja asiakkaiden välisissä kauppasuhteessa.
Huipputerveys yrityksellä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta.
Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja.

Huipputerveys ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä, joka johtuu ennalta arvaamattomasta seikasta tai olosuhteiden muutoksesta, joka on Huipputerveys vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.
Huipputerveys on velvollinen viipymättä ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä.

2. Asiakkaan tietosuoja

Huipputerveys palvelee sekä yksityis-, että yritysasiakkaita. Asiakas on velvoitettu tilausta tehdessään luovuttamaan yhteystietonsa, vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisen sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkaat ovat lisäksi velvollisia ilmoittamaan Y-tunnuksen.
Huipputerveys käyttää näitä tietoja asiakkaan verkkokauppatilauksen toimittamiseen ja suoramarkkinointia varten, mikäli asiakas on siihen luvan antanut.
Asiakastiedot tallentuvat Huipputerveys yrityksen hallinnoimaan Ravintoremontti asiakastiedostoon.
Asiakas voi koska tahansa halutessaan pyytää lopettamaan Huipputerveys yrityksen suoramarkkinointi sähköpostin tai muun suoramarkkinoinnin ottamalla kirjallisesti yhteyttä ravintoremontti@gmail.com tai päättämällä sähköpostitse tulevan suoramarkkinointi kirjeen omatoimisesti.
Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävillä Huipputerveys (2294846-8) ylläpitämällä Ravintoremontti.fi sivuilla.

Tuotteen tilaaminen

Tuote tilataan verkkokaupasta www.ravintoremontti.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksutavat

Klarna

3. Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden toimitus

Arkisin ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset lähetetään saman päivän aikana.
Mikäli tilausta ei saada lähetettyä saman päivän aikana, se lähetetään seuraavana päivänä.
Lauantaina ja sunnuntaina tehdyt tilaukset lähtevät seuraavana maanantaina.
Pyhien aikana tehdyt tilaukset toimitetaan seuraavana arkipäivänä.

4. Verkkokaupasta ostettujen palveluiden toimitus

Asiakkaan maksettua ravintovalmennuksen, asiakas varaa ajanvarauskalenterista ajan ja paikkakunnan ravintovalmennukseen. Asiakas saa sähköpostiin varmistuksen ajanvarauksesta ja tarvittavat esitietolomakkeet ja oirekyselylomakkeet. Mikäli lomakkeita ei ole sähköpostin liitteenä, ne voi tulostaa ravintoremontti.fi lomakkeet osioista.
Mikäli asiakas haluaa ravintovalmennuksen etä-vastaanottona puhelimella, asiakas varaa ajan ravintoremonttigmail.com tai puhelimitse 0440-611611
Mikäli asiakas on ostanut verkkokurssin, saa asiakas tiedot kurssin alkamisajankohdasta sähköpostiin.

5. Postitus

Postin toimituskulut ovat sopimushinnaston mukaiset. Toimituskulut sisältävät posti-ja pakkauskulut.

  • Postipaketti 4,90 (?) TARKISTA!!!
  • Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat postilta ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla.
  • Kotipaketti- 9,90
  • Paketti toimitetaan suoraan kotiovellesi. Tilauksen yhteydessä on tärkeää ilmoittaa puhelinnumero, jotta postista voidaan sopia paketin vastaanottoaika.
  • Ulkomaille tehdyt tilaukset postin priority-palveluhinnaston mukaisesti. (liite)

6. Vauriot kuljetuksessa

Mikäli kuljetuksessa on tapahtunut vaurio, tee vahinkoilmoitus lähimpään postiin.

7. Takuu-ja tuotepalautusehdot

Verkkokaupassa myynnissä olevat tuotteet ovat ravintolisiä, joiden myyntiä, turvallisuutta ja laatua valvoo ruokavirasto. Tuotteet on valikoitu verkkokauppaan parasta ammatillista tieto-taitoa käyttäen. Valikoimassa on markkinoiden puhtaimmat, laadukkaimmat ja tehokkaimmat ravintolisät.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksissa olevia uutta vastaavia käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita.
Mikäli tuotteessa on laatuun kohdistuva virhe kuten parasta ennen päiväyksen ylittyminen tai tuotteen laadussa on vikaa, voi asiakas palauttaa tuotteen postitse osoitteeseen Huipputerveys, Harjukatu 7 as 1, 15110 Lahti. Tällöin Huipputerveys korvaa palautuksen postikulut 2. Luokan postituksena.
Jos kuluttaja peruuttaa kaupan ilman laatuvikaa, on kuluttajan maksettava palautuksesta aiheutuneet kustannukset itse. Tuotepalautuksissa tai muissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä ravintoremontti@gmail.com tai p. 0440-611 611
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa.

Maksun palauttaminen

Huipputerveys on viipymättä palautettava tai viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteen palautumisesta, palautettava kuluttajalta saadut maksut asiakkaan ilmoittamalle tilille.
Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, tuotteen hintaa ei palauteta.