Tilaus ja -sopimusehdot

Toimitusehdot

Ravintoremontti.fi – Huipputerveys (2294846-8) (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: kauppa@ravintoremontti.fi

Puhelin: 044 061 1611

Postiosoite: Vuorikatu 9 A 23, 15110 Lahti

Yleiset ehdot

Huipputerveys-yrityksellä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta.
Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja.

Huipputerveys ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä, joka johtuu ennalta arvaamattomasta seikasta tai olosuhteiden muutoksesta, joka on Huipputerveys vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.
Huipputerveys on velvollinen viipymättä ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä.

Asiakkaan tietosuoja

Huipputerveys palvelee sekä yksityis-, että yritysasiakkaita. Asiakas on velvoitettu tilausta tehdessään luovuttamaan yhteystietonsa, vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkaat ovat lisäksi velvollisia ilmoittamaan Y-tunnuksen. Huipputerveys käyttää näitä tietoja asiakkaan verkkokauppatilauksen toimittamiseen ja suoramarkkinointia varten, mikäli asiakas on siihen luvan antanut. Asiakastiedot tallentuvat Huipputerveys-yrityksen hallinnoimaan Ravintoremontti-asiakastiedostoon.
Asiakas voi koska tahansa halutessaan pyytää lopettamaan Huipputerveys-yrityksen suoramarkkinointisähköpostin tai muun suoramarkkinoinnin ottamalla kirjallisesti yhteyttä kauppa@ravintoremontti.fi tai päättämällä sähköpostitse tulevan suoramarkkinointikirjeen omatoimisesti. Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävilllä Huipputerveys (2294846-8) ylläpitämällä Ravintoremontti.fi sivuilla.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. 

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Verkkokaupasta ostettujen palveluiden toimitus

Asiakkaan maksettua ravintovalmennuksen, asiakas varaa ajanvarauskalenterista ajan ja paikkakunnan ravintovalmennukseen. Asiakas saa sähköpostiin varmistuksen ajanvarauksesta ja tarvittavat latauslinkit esitietolomakkeisiin ja oirekyselylomakkeisiin.
Mikäli asiakas haluaa ravintovalmennuksen etä-vastaanottona puhelimella, asiakas varaa ajan ravintoremontti@gmail.com tai puhelimitse 0440-611611. Mikäli asiakas on ostanut verkkokurssin, saa asiakas tiedot kurssin alkamisajankohdasta sähköpostiin.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Postitus

Postin toimituskulut ovat sopimushinnaston mukaiset. Toimituskulut sisältävät posti-ja pakkauskulut.

  • Postipaketti 4,90 €
  • Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat postilta ilmoituksen tekstiviestillä tai aähköpostilla
  • Kotipaketti- 9,90 €
  • Paketti toimitetaan suoraan kotiovellesi. Tilauksen yhteydessä on tärkeää ilmoittaa puhelinnumero, jotta postista voidaan sopia paketin vastaanottoaika.
  • Ulkomaille tehdyt tilaukset postin priority-palveluhinnaston mukaisesti. (liite)

Vauriot kuljetuksessa

Mikäli kuljetuksessa on tapahtunut vaurio, tee vahinkoilmoitus lähimpään postiin.

Takuu-ja tuotepalautusehdot

Verkkokaupassa myynnissä olevat tuotteet ovat ravintolisiä, joiden myyntiä, turvallisuutta ja laatua valvoo ruokavirasto. Tuotteet on valikoitu verkkokauppaan parasta ammatillista tieto-taitoa käyttäen. Valikoimassa on markkinoiden puhtaimmat, laadukkaimmat ja tehokkaimmat ravintolisät.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksissa olevia uutta vastaavia käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita.
Mikäli tuotteessa on laatuun kohdistuva virhe kuten parasta ennen päiväyksen ylittyminen tai tuotteen laadussa on vikaa, voi asiakas palauttaa tuotteen postitse osoitteeseen Huipputerveys, Vuorikatu 9 A 23, 15110 Lahti. Tällöin Huipputerveys korvaa palautuksen postikulut 2. Luokan postituksena.
Jos kuluttaja peruuttaa kaupan ilman laatuvikaa, on kuluttajan maksettava palautuksesta aiheutuneet kustannukset itse. Tuotepalautuksissa tai muissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kauppa@ravintoremontti.fi tai p. 0440-611 611
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa.

Maksun palauttaminen

Huipputerveys on viipymättä palautettava tai viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteen palautumisesta, palautettava kuluttajalta saadut maksut asiakkaan ilmoittamalle tilille.
Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, tuotteen hintaa ei palauteta.